ARTMANIFEST

Samling af Digtere

Susanne Overgaard

leave a comment »

Drømme

 

Et sidste kys inden du går

ud af havelågen

ud af mit hjerte

mærkede din varme i nat

dine hede kys på min følsomme hals

dit spændstige lem mod mine lår

du var som en drøm

vågnede og du var væk

 

Talisman

 

At vågne med sæd på maven

en hilsen fra min skjulte elsker

 

Rosenhaven

 

Haven står så stille hen

du er min hjerteven

at mærke dine fingerer gå på eventyr

gør at jeg er villig til at sætte alt over styr

du og jeg i kærlighedens rede

giver mig lyst til glæde at sprede

 

Den sidste sommernat

 

Vi sidder på bænken

hvor vandet kæler for klinten

du holder min hånd i din

vore læber mødes i et varmt kys

jeg mærker dine fingre på min hud

de spadserer blidt over maven

til de ankommer til min barm

du leger nænsomt med rosenknoppen

jeg lyner forsigtigt dine bukser ned

mærker din maskulinitet mellem fingrene

du brummer veltilfreds i mit øre

som jeg stille som en svævende dans

kæler for dit stive lem

mærker varmen fordele sig i kroppen

dit åndedrag ændres hele tiden

mens jeg mærker din tilfredshed

vokse i min bløde hånd

dine øjne jeg drages af dine øjne

vinden leger med dit hår

en måges skrig falder synkront

med dit mandlige brøl

mærker den varme saft

som jeg så mange gange

har længtes efter

 

Elskovens leg

 

Varme toner i bruseren

jeg beruses af dit nærværd

dine kærlige berøringer

den eftermiddag i badet

dine stærke fingre

der leger med min blomst

dybe suk blide bid

våde glinsende kroppe

dampende varme

høje på elskovens leg

 

Bagerst

 

Bagerst i mit hoved

ligger et lille billede af dine øjne

bagerst i mine drømme

ligger et minde om dine kys

bagerst i mine tanker

ligger et kostbart minde om vores drømme

mine fingerspidser føler stadig

din bløde hud passerer

dit lette grin i mine øre

dine skarpe fodtrin

på vej ud af havegangen 

på vej ud af mine arme

 

Glinsende læber

 

To glinsende læber

møder dine i natten

dit åndedrag indfanger

mine drømme i dit væsen

alene stod jeg

inden jeg mødte dig

din maskulinitet

stråler gennem trøjen

mærker hvor rummet

vibrere af elskov

du dufter af frisk morgendug

dine berøringer er gjort af

tynd alpeluft og nu

nu er jeg i dine arme

snart indfiltret i

krøllede lagner

mens din dampende krop

presset mod min

ruller forsigtigt

som båden på havet

for at eksploderer

i vildskab

og forene os

i ren lyst

Written by artmanifest

august 21, 2008 hos 2:26 pm

Skriv et svar

